אפליקציית "אלקנה", לחצו להצטרפות


טפסים

חוזה צהרוני מתנ"ס לשנה"ל תשפ"ד 2023/24

הנחיות למילוי הטופס:

 

יש לצרף מסמכים רפואיים אודות המגבלה/הבעיה במידה ויש,
בצירוף שם מלא ולשלוח למייל: elkana@matnasim.org.il


לחצו למילוי כתב הצהרה והתחייבות לקליטת ילד עם מגבלות רפואיות בצהרון - הורים אשר לילדיהם בעיה רפואית בלבד!

 
שימו לב! כל השדות הינם חובה למילוי


מילוי הטופס אינו מהווה אישור רישום לצהרון גנים לשנה הבאה אלא רק לאחר השלמת פרטי התשלום בסיום התהליך!

 

מין
חובה למלא 9 ספרות
שליחת עדכונים שוטפים במייל בקשר לפעילות הצהרון
פרטי ההורים
חובה למלא 9 ספרות
חובה למלא 9 ספרות
הצהרה ומידע על בריאות הילד/ה
בעיה ו/או מגבלה בריאותית ו/או מגבלה אחרת ממנה סובל/ת בני/בתי והמחייבת התייחסות ו/או טיפול מיוחד, במסגרת הצהרון
רגישות ו/או אלרגיה למזון, לתרופות או לגורם אחר
ליקוי שמיעה ו/או ראיה
התעלפויות ו/או התכווצויות ו/או התקפי עצירות נשימה
הנני מתחייב/ת להודיע למרכז הקהילתי מיידית על כל שינוי במצבו הבריאותי של בני/בתי ועל כל בעיה ו/או מגבלה שתתגלה, וזאת מיד עם התגלותה.
בכל מקרה של מגבלה ו/או בעיה רפואית הנני מתחייב/ת לחתום גם על כתב התחייבות מיוחד שיימסר לנו ביחס לילד/ה עם מגבלה רפואית, ולנהוג בהתאם לאמור בו.
קופת חולים
שימו לב: יש לצרף מסמכים רפואיים אודות המגבלה/ הבעיה
החזרת ילדים מהצהרון
בני/בתי יוצא/תוצא ממנו בליווי אדם מבוגר בלבד מטעם המשפחה
שמות המבוגרים הרשאים להוציא את בני/בתי מהצהרון
במידה ואני מעוניין/ת כי בני/בתי יילקח ע"י מבוגר ששמם אינו מאוזכר לעיל, אני מתחייב/ת להודיע בכתב על כך מראש למנהלת הצהרון.
אישור פרסום תמונות בהן מופיע בני/בתי במסגרת פעילות בגן, באתר האינטרנט של המרכז הקהילתי ו/או בחומרי שיווק של מסגרות אגף הגיל הרך
הנני מצהיר/ה כי קראתי את יתר סעיפי הסכם זה, הוראותיו ברורים לי ואני מתחייב/ת לקיימו על כל סעיפיו.
חתמו כאן

התקנון

והואיל ומתנ"ס אלקנה (המרכז / המתנ"ס) עתיד להפעיל, בשנת הלימודים תשפ"ד צהרון בגן (להלן הצהרון) וזאת בכפוף להוראות ולנהלים המחייבים של החברה למתנ"סים, והואיל וההורים מעוניינים לשלוח את הילד לצהרון זה, ולהתקשר לשם כך עם המרכז בהסכם:
והואיל והפעלתו של הצהרון כאמור מותנית במספר מינימום של נרשמים על פי שיקולי הנהלת המרכז, כאמור בהסכם זה.

לפיכך, הוסכם, הותנה והוצהר בין הצדדים כדקלמן:

 

מיקום ומועדי פעילות

א. המרכז יפעיל את הצהרון החל מיום 3.9.23-30.6.24
ב. ככלל, יופעל הצהרון על ידי צוות קבוע ומוסמך של המרכז, אולם אין בכך כדי למנוע מן המרכז להפעיל את הצהרון באמצעות ממלאי מקום, אם יהיה צורך בכך.
ג. שעות הפעילות בצהרון תהיינה משעת סיום פעילות הגן עד לשעה 16:30
ד. האמור בסעיפים קטנים (א) ו(ב) לעיל לא יחול בערבי חג, ימי מועד, מועדים מיוחדים וימי מסיבות בגנים. סדר הפעילות לגבי ימים אלה יימסר מראש במהלך השנה על ידי המרכז.
ה. שעות הצהרון מותאמות לשעות סיום הגן
ו. פתיחת צהרון מותנה במינימום נרשמים. המרכז יודיע להורים עד לתאריך 24/08/2023 בדבר פתיחת הצהרון בגן האם. המתנ"ס רשאי להפסיק את פעילות הצהרון, בהודעה של חודש מראש, מבלי שלהורים תעמוד זכות לתביעה או לקבלת פיצוי כלשהו.
ז. המרכז הקהילתי אינו מתחייב מראש להפעיל גן ספציפי.
ח. ההשתתפות בצהרון למסגרת מלאה של חמישה ימים בשבוע בלבד.
ט. להווי ידוע, כי המרכז הקהילתי רשאי לערוך שינויים במבנה קבוצות ע"י איחוד ו/או פיצול קבוצות קיימות בהתאם למספר הילדים הנרשמים לצהרון ולהורים לא תהיה טענה או תביעה על איחוד או פיצול גנים.
י. ידוע להורה, כי בעת פעילות הצהרון לא יוצב שומר בגנים. במידה והורים מעוניינים בשירותי אבטחה ושמירה יהיה עליהם להתארגן במשותף ולקנות את השירות לפי הבנתם ובחירתם.

 

הבוקרונים לשנה"ל תשפ"ד הם:

"גשר סוכות" – י"א – י"ג תשרי 26-28.9.23
בחופשת החנוכה ובשבוע שלפני פסח – יופעל הצהרון רק במידה ויהיה "בית הספר של החגים" ממומן ע"י משרד החינוך במידה ולא יהיה "בית הספר של החגים" ינתנו להורי הצהרון 2 ימים מהבוקר עד אחה"צ.
מוסכם וידוע שביום הזכרון לחללי צה"ל ה' באייר תשפ"ד 13.5.24 לא יפעל הצהרון.

 

פעילות במקרה של שביתה, אירועים מיוחדים או נסיבות שאינן בשליטת המתנ"ס

א. המתנ"ס יהיה רשאי שלא להפעיל את הצהרון בשל נסיבות הנובעות מאירועים שאינם בשליטת המרכז, כגון: מלחמה, פגעי מזג אוויר וכד'. במקרים אלו, לא יוחזרו תשלומים אשר שילמו ההורים בגין הימים שבהם לא פעל הצהרון. החלטות באשר להפעלת הצהרון יהיו בהתאם למדיניות משרד החינוך בעניין הפעלה של מסגרות חינוך פורמליות של גני ילדים.
ב. המקרה של שביתה מלאה, יקיים צוות הצהרון החל מהיום השלישי לשביתה פעילות בשעות הבוקר. דהיינו החל מהשעה 8:00 ועד לשעה 14:00. בגין פעילות זו ייגבה תשלום נוסף, בשיעור שייקבע על ידי המתנ"ס.
ג. מובהר כי פעילותו של הצהרון מותנית בכך שהרשות המקומית תעמיד לרשותו את השטח הדרוש לשם כך. המתנ"ס לא יהיה אחראי כלפי ההורים בגין הפסקה ו/או שיבוש של הפעילות הנובעים ממעשה ו/או ממחדל של הרשות המקומית או במקרה של שביתה או השבתה של עובדי המועצה או המתנ"ס שלא תאפשר קיום הפעילות או במקרה שימנע ממנו השימוש במבנה שיועד לצורך זה מכל סיבה שאינה תלויה לחלוטין במתנ"ס.
ד. במידה והשביתה יזומה ע"י ההורים או נציגיהם או כאשר השביתה אינה גורפת של מערכת החינוך, המרכז הקהילתי לא מתחייב לתת מענה במסגרת צהרון בשעות הבוקר.

 

איסוף בתום יום פעילות

א. ההורים מתחייבים לאסוף את הילד מהצהרון, לא יאוחר משעת סיום הצהרון ומתחייבים לדייק.
במקרה של איחור באיסוף הילד, יחויבו ההורים בתשלום של 40 ₪ לכל רבע שעה. ידוע להורים כי איחורים חוזרים ונשנים יחויבו בהוצאת הילד מן הצהרון ובהתאם לשיקולי ומדיניות הנהלת המתנ"ס.
ב. האיסוף ייעשה ע"י מי מההורים בלבד. בכל מקרה בו ההורים מעוניינים כי אדם אחר יאסוף את ילדם, עליהם לציין מראש את פרטיו של אותו אדם, בכתב, בנספח להסכם זה. לא יותר איסוף של הילד על ידי כל אדם אחר, שלא הורשה ע"י ההורים, כאמור, או שאינו עונה לדרישות החוק לעניין זה.
ג. לא יותר איסוף ילדים בגני הילדים ע"י אח/ות מתחת לגיל 12.
ד. איסוף ילד להורים פרודים או גרושים ייעשה בהתאם להחלטת בית משפט בדבר סדרי ראייה, אותה יש למסור למתנ"ס מראש.

 

הזנה והעשרה

א. במסגרת פעילות הצהרון תוגש לילדים ארוחת צהריים בשרית חמה על פי תפריט מגוון המותאם לילדים. החברה המספקת מזון לצהרונים הינה חברה הפועלת באישור משרד הבריאות, הפעלת הכשר ומומחיות ביצור ואספקת מזון לילדים. בימי פעילות ארוכים, לא תוגש בצהרונים ארוחת בוקר.
ב. במסגרת פעילות הצהרון יינתנו לפחות שני חוג העשרה פעם בשבוע לכל קבוצה שיש בה 18 ילדים ומעלה, תחום ונושא החוג ייקבעו מעת לעת ע"י המתנ"ס )קבוצה שיהיה בה מיעוט נרשמים 17 ילדים ומטה יקבלו חוג אחד בשבוע).

 

הצהרת בריאות

א. ההורים מצהירים בזה כי בריאות הילד תקינה ואין מניעה או מגבלה רפואית העשויים למנוע את השתתפותו בצהרון ו/או להגבילו מלהשתתף בפעילות הצהרון.
ב. הורים ימסרו לצוות המתנ"ס, מראש, מידע מלא על בריאות הילד, לרבות ציון רגישויות, מגבלות, בעיות, מחלות כרוניות או הפרעות אחרות מהן סובל הילד, בצירוף אישור רפואי. מסירת מידע מדויק, כאמור, מהווה תנאי לקבלת הילד לצהרון.
ג. ההורים מתחייבים לחתום על הצהרת בריאות (מצ"ב נספח 1 לחוזה זה). במידה וקיימות מגבלות רפואיות, ההורים והרופא המטפל יחתמו על כתב התחייבות לקליטת ילד עם מוגבלות רפואית בצהרון (מצ"ב נספח 3 לחוזה זה).
ד. ההורים מתחייבים, כי לא ישלחו ילד/ה לצהרון במידה והילד/ה מרגיש/ה לא טוב, או חולה הסובל/ת מחום, דלקת עיניים, שלשול, מחלות ילדים או כל מחלה אחרת. החזרת הילד לפעילות בצהרון מותנית באישור רשמי מהרופא המטפל המעיד שהילד בריא ויכול לשהות בחברת ילדים ובכל מקרה מוסכם על ההורים, כי חובה עליהם להגיע מיד אם נדרשו לאסוף את הילד/ה החולה ו/או לא מרגיש טוב במהלך הפעילות של הצהרון.
ה. כל ההוצאות הכרוכות במתן טיפול חירום לילד/ה החולה בצהרון יחולו על ההורים.

מובהר ומוסכם כי האחריות מכל מין ו/או סוג כלשהיא במשלוח ילד/ה חולה ו/או שאינו מרגיש טוב חלה על ההורים בלבד.

 

נושאים פדגוגיים

א. ידוע להורה כי המרכז הקהילתי יהיה רשאי להחליט כי ילד אינו יכול להשתתף
במסגרת הצהרון בשל בעיה בריאותית או התנהגותית, על פי שיקול דעת מקצועי
של הצוות החינוכי, מנהלת הצהרונים ומנכ"ל המרכז הקהילתי, תוך היוועצות עם כלל הגורמים המוסמכים ביישוב
ועם רשת הצהרונים הארצית.
ב. המרכז הקהילתי יהיה רשאי להפסיק את השתתפותו של ילד בצהרון, וזאת לאחר מתן התראה להורים, 14 יום מראש. במקרה כאמור, תופסק גביית תשלומים מההורים בגין השתתפות בצהרון, החל ממועד הפסקת ההשתתפות ואילך.
ג. ההורה מאשר לצוות הבוקר להודיע לצוות הצהרון על כל מקרה חריג שהתרחש בשעות הבוקר ושבו היה מעורב ילד הצהרון (חום, חבלה וכד').
ד. ההורה מאשר לקבל מידע מצוות הבוקר (גננת וסייעת) במידה ויש קושי מסוים, כדי להבין ולבחור דרכי התמודדות.

 

תנאי תשלום

א. רישום לצהרון כרוך בדמי מקדמה בסך 400 ₪, שיקוזזו מן התשלום הראשון ולא יוחזרו במקרים של ביטול .
ב. עבור השתתפות ילדנו בצהרון המופעל על ידי המתנ"ס, הננו מתחייבים לשלם שכר לימוד בתשלום שנתי בסך 9850 ₪, החל מחודש ספטמבר 2023 ועד לחודש יוני 2024,
שישולמו ב- 10 תשלומים שווים כל אחד מידי חודש בחודשו, בסך 985 ₪ לחודש. שכר הלימוד הינו שנתי וישולם לפקודת מתנ"ס אלקנה.
לתשומת ליבכם – ללא אמצעי תשלום תקין לא תתבצע הרשמה!
ג. ההורים מתחייבים בזאת שלא לבטל את הוראת הקבע עד לתשלום מלוא סכום שכר הלימוד. התעריפים נכונים לשנת הלימודים תשפ"ד ועשויים להשתנות החלטת ממשלה ובהתאם לכך תתעדכן הגביה. בכל מקרה של פיגור בתשלום סכום כלשהוא עפ"י כתב ההתחייבות לבקשה זו יישא הסכום שבפיגור הפרשי הצמדה וריבית חודשים בשיעור הריבית המרבית הנהוגה בבנק בו מתנהל חשבון המרכז הקהילתי וזאת מבלי לגרוע מיתר סעדי המרכז הקהילתי ע"פ כל דין. בנוסף לאמור לעיל, יחויבו ההורים בתשלום כל הוצאות המרכז הקהילתי שיוצאו בקשר עם ביטול הוראת הקבע, כולל שכ"ט עו"ד. הייתה גבייתו של תשלום כלשהוא המגיע למרכז הקהילתי כרוכה בנקיטת הליכים משפטיים יחויבו ההורים לשאת גם בתשלום הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד, כפי שיפסקו.
ד. המרכז הקהילתי יהא רשאי לגבות את כל התשלומים המגיעים לו בהתאם לכתב ההתחייבות בבקשה זו, לרבות הפרשי הצמדה, הריבית וההוצאות באמצעות הוראת הקבע.
ה. המרכז הקהילתי יהא רשאי להפסיק ביקורו של ילד בצהרון בכל מקרה של פיגור בתשלום כלשהו על פי כתב ההתחייבות לבקשה זו וזאת לאחר מתן התראה בכתב של חמישה ימים מראש.

 

תנאי ביטול

1.בקשת ביטול הרשמה לשנת הלימודים תשפ"ד עד ליום 22.8.23 (כולל) תזכה את ההורה בדמי המקדמה בסך 400 ₪. לאחר מועד זה, אין החזר לדמי המקדמה.
2.בקשת ביטול שתוגש עד ל- 10 בכל חודש (כולל), תחייב את ההורים בתשלום שכר לימוד עבור אותו חודש. בקשת ביטול שתוגש לאחר ה- 10 בכל חודש, תחייב את ההורים בתשלום שכר הלימוד בעבור החודש העוקב, לאחר החודש שבו הוגשה בקשת הביטול. הודעת ביטול תימסר למרכז הקהילתי במייל בלבד למייל elkana@matnasim.org.il
3. מתאריך 31.3.24 לא יתקבלו בקשות ביטול מכל סיבה שהיא ואנו מסכימים, כי אם תוגש בקשת ביטול לאחר המועד הנ"ל, ההורה יחויב בתשלום שכר הלימוד, בגין כל תקופת שנת הלימודים כאמור בהסכם זה.

 


סמנו V ליד "אני לא רובוט">